Medlem
· Västmanland
· 261 indlæg
Hej! Jeg er ved at renovere et køkken. På den ene væg var gipsen så dårlig, at jeg rev den ned og tænkte på at sætte en 12 mm spånplade i stedet.
På denne side har jeg ingen fliser eller håndvask, kun en indbygningsovn. Skal jeg have gips bag ovnen, tænkte jeg? For varmen og brandrisikoen?
Denne indvendige væg var ret sparsomt reguleret, kun 2"2.
Taknemmelig for råd
På denne side har jeg ingen fliser eller håndvask, kun en indbygningsovn. Skal jeg have gips bag ovnen, tænkte jeg? For varmen og brandrisikoen?
Denne indvendige væg var ret sparsomt reguleret, kun 2"2.
Taknemmelig for råd
Nej, ikke hvis det ikke er angivet i montageangivelsen for ungen.
Den sidder jo normalt set monteret indelukket i et højskab af lamineret spånplade på siderne.
Visse ovne har instruktioner om luftspalte og frit luftflåde, visse har indbyggede ventilatorer, der køler kabinettet.
Den sidder jo normalt set monteret indelukket i et højskab af lamineret spånplade på siderne.
Visse ovne har instruktioner om luftspalte og frit luftflåde, visse har indbyggede ventilatorer, der køler kabinettet.
Hva? Der er jo cc 60 på reglerne, træ er levende og ændrer karakter afhængigt af fugtigheden, gips er jo dødt materiale og ikke lige så følsomt.peroande sagde:
Klik her for at svare