2,852 læst ·
20 svar
3k læst
20 svar
Spåner som isolering?
Jeg ved, men jeg taler stadig om generelle tilfælde. Han spørger, hvordan man får det som en fejl, og det er en af mulighederne. Har han ikke fået nogle udfæstelser om det, så kan han ikke hævde fejl i den henseende.
Hvis vi tager det specifikke tilfælde, så noterede TS at der var spån på loftet før købet, hvis jeg forstår det hele rigtigt. At få det til skjult fejl at der også er spån i gulvet, ser jeg som ganske usandsynligt.
Præcis hvad jeg skrev uden at lægge vurdering om det var muligt.injonil sagde:
Ok, jeg har læst tråden lidt sjusket 
Og selvfølgelig er det godt at påpege for TS, at HVIS der var løfter om konstruktionen ved købet, så er disse meget væsentlige ved afgørelsen, om fejlen kan klassificeres som skjult.
Og selvfølgelig er det godt at påpege for TS, at HVIS der var løfter om konstruktionen ved købet, så er disse meget væsentlige ved afgørelsen, om fejlen kan klassificeres som skjult.
Der var ingen løfter ved købet, da de tidligere ejere havde nul kontrol over det meste vedrørende huset. De har endda mistet bygningstegningerne...
Derimod har vi sælgerens inspektion, overdragelsesinspektion samt en ren okulær inspektion fra Anticimex. Der nævnes intet om spån i nogen af dem.
Derimod har vi sælgerens inspektion, overdragelsesinspektion samt en ren okulær inspektion fra Anticimex. Der nævnes intet om spån i nogen af dem.
Klik her for at svare