Hej,
Jeg undrer mig over, hvad man plejer at bruge til at sætte 45x70 reglar op i betontak??
Fik svar om at bruge Brunplugg 40x8 mm og derefter fastgøre det med noget, som jeg ikke har fået svar på
Men så fandt jeg andre oplysninger om spikplugg, hvilken dimension skal det være i??
Taknemmelig for tips og råd
Jeg undrer mig over, hvad man plejer at bruge til at sætte 45x70 reglar op i betontak??
Fik svar om at bruge Brunplugg 40x8 mm og derefter fastgøre det med noget, som jeg ikke har fået svar på
Men så fandt jeg andre oplysninger om spikplugg, hvilken dimension skal det være i??
Taknemmelig for tips og råd
Du kan bruge spikplugg! De skal mindst være 110 mm lange, tykkelsen har ingen betydning. Arbejder som snedker, så jeg ved ikke, hvad det koster (gratis på arbejdet, du ved!), men det er betydeligt lettere at montere.
Mindst 11cm lange!!
4,5cm er reglen, og så skal der altså 6,5cm ind i loftet, er det ikke lidt for langt???
Rækker det ikke med 6x80 eller 8x100mm som findes på clas ohlson og byggmax???
Tak
4,5cm er reglen, og så skal der altså 6,5cm ind i loftet, er det ikke lidt for langt???
Rækker det ikke med 6x80 eller 8x100mm som findes på clas ohlson og byggmax???
Tak
Senest redigeret:
Hvad skal du have reglen til? Skal du bygge fx en skillevæg, der presser mod gulvet, behøver du nok ikke så lange, men måske flere korte.
Tænk bare på at der kan være afløbsrør og andet spændende i nærheden, værd at tjekke op på!!
Tænk bare på at der kan være afløbsrør og andet spændende i nærheden, værd at tjekke op på!!
Klik her for at svare