Hej,

Nu kommer et rigtig begynder spørgsmål, men jeg vil hellere gøre det rigtigt end om.

Jeg tænkte på at sømme op råspont og derefter fastgøre gips på dette. Mit spørgsmål er, hvordan I synes, jeg skal save råsponten. Spiller det nogen rolle, om samlingen (for det kommer der til at blive) er placeret over en regel eller ej?

Jeg gør jo dette for primært at få en mere stabil væg. Det er 70 reglar, så med enkel gips som der tidligere var, svajer væggen ret meget, noget jeg vil undgå fremover.

Hls,
/Magnus
 
Allerbedst bliver det, hvis du skarver på en regel.
 
Med ändspontat så bliver der minimalt med spild desuden.
Uanset hvad, så er det bare at spikre på uden at sammensætte på regel synes jeg.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.