Har overvejelser om at udskifte gamle trætte træstolper med stolper i mursten. Hvordan gør jeg nemmest med armeringen, når jeg ikke har det naturlige hulrum i midten, da jeg vælger at bygge to sten pr. lag?
Armeringsjern og bore gennem stenene? Nogle andre generelle tips?
Mvh