Nogen der ved, hvordan man får "smidesoverflade" på råt jern. Er i gang med at bygge nyt gelænder/hegn af firkantsrør og fladjern, og jeg vil have det gamle look på det. Jeg tror, man skal opvarme jernet og pensle på rå linolie, men jeg har ingen blæselampe, så jeg undrer mig, om der er nogle alternativer?
Tak på forhånd /Christer