Antag, at du tænker på Gyproc Planum, ellers måske du skal kigge på det. Afskåret på alle fire sider. Hvis du ikke behøver at sammensætte på flere end to sider, er det intet at undersøge.
Begyndte med datterens værelse. Købte mig en loftsliber fra Jula, hvilket gjorde arbejdet betydeligt lettere. Venter nu bare på, at de bestilte tapeter skal dukke op.
Billede af når loftet er færdigt.
Har i dag et indendørstag beklædt med loftplader. Vil nu have et glat loft og forstår at gips er løsningen. Kan jeg montere gips direkte på de eksisterende loftplader eller skal de først tages ned?
Hej
Jeg prøvede at spartle dette loft, og det gik ikke. Først spartlede jeg sprækkerne, som jeg derefter sleb ud. Malede det spartlede og derefter limede jeg Flügger fiberfilt med vådrumslim. Derefter malede jeg loftet færdigt.
Så sandt, så sandt, jeg tog en kalkuleret risiko sammen med farvebutikker for at undgå at bredspartle loftet. Tipset med fiberdug og vådrumslim gik ikke igennem. Revnen på billedet er ret stor, så jeg rev loftet ned og satte gips op, og når jeg ser konstruktionen, er jeg glad for, at jeg skiftede til gips.
Måske er der nogen, der har haft succes med remse på denne type loft?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.