Skal sætte en gardena 30m slangevinde op.
Overvejer at sætte den op lige ved siden af vandhanen på fundamentet. Men bliver lidt usikker på, om det er en god idé.
Haveslangevinda på gulv ved siden af ​​vandhane monteret på husvæg; mand holder haveslangevinda i hånden. Porøs betonoverflade tæt på en træstruktur, mulig placering til montering af Gardena slangetromle.

Kan man bruge almindelige betonpropper i dette??

Alternativt trækker jeg en lidt længere slange under trappen og sætter den i terrassen..

Finger peger mod grå husmur med udendørs vandhane nær trappen, omgivet af træværk og have. Mulig placering for slangvinde.

richardtenggren
Der findes jo lecaskruv som jeg har anvendt med godt resultat, men har du mulighed og det ikke er kælder så kan du jo også køre gennemgående :)

Jeg synes det ser ud som om grunden er indklædt med en facadeplade. Da bør du forankre den i en bagvedliggende regel. Alternativet er ellers at fastgøre den oven på træpanelet.

• Synes
1
  • Laddar…
Ikke en god idé at sætte den ude på hjørnet, så enten på den anden side af hanen eller på den anden side af trappen.

Tak, sætter den på altanen. Købt længere forbindelsesslange som jeg trækker under trappen

• Synes
Anna_H og 1 anden
  • Laddar…
Udendørs trappe i træ ved siden af et rødt hus, med en haveslange i en oprulningsboks monteret på rækværket. Skov i baggrunden.
Så fik det blive :)

• Synes
Anna_H og 4 andre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.