Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 indlæg
Kommer vel an på hvad du bygger den af.
Jeg byggede for nylig en lav støttemur i Leca, men da jeg ikke kunne fjerne masserne, så slammede jeg ikke bagsiden, men måtte nøjes med platon.
Grunden til at man slammer, har jeg forstået, er for at undgå vandindtrængning i muren og mindske risikoen for frostsprængninger.
Jeg byggede for nylig en lav støttemur i Leca, men da jeg ikke kunne fjerne masserne, så slammede jeg ikke bagsiden, men måtte nøjes med platon.
Grunden til at man slammer, har jeg forstået, er for at undgå vandindtrængning i muren og mindske risikoen for frostsprængninger.
Klik her for at svare