Generelt set er sorte 12.9 og blanke 8.8, så det virker måske ikke helt at male dem.

Gætter på, at hvis du kigger på amerikanske MC-tilbehørssider, er der masser af skruer til HD.

T
Z ZipLock sagde:
Gætter på, at hvis du ser på amerikanske MC-tilbehørssider, er der masser af skruer til HD.
Jo det gør jeg. Men det gælder om at vide, hvilken skrue det er, man skal have også 😊

pacman42 pacman42 sagde:
Jeg husker, når en raket (En af Ariadne-raketterne, hvis jeg husker korrekt) styrtede ned, fordi den amerikanske underleverandør havde glemt at oversætte deres input til tomme, de regnede nemlig med tommer...
Nej, det var 64 floating point til integer16 bit overflow og fejlhåndtering, som slukkede CPU som fejlhåndtering.

Ariane 5 genbrugte koden fra inertireferenceplatformen fra Ariane 4, men den tidlige del af Ariane 5's flyvebane adskilte sig fra Ariane 4 ved at have højere horisontale hastighedsværdier.

Dette gjorde, at en intern værdi BH (Horizontal Bias) beregnet i inriktningsfunktionen blev uventet høj.

Inriktningsfunktionen var aktiv under cirka 40 sekunders flyvning, hvilket var baseret på kravet til Ariane 4, men tjente intet formål efter liftoff på Ariane 5.

De højere værdier på BH forårsagede, at en datakonvertering fra et 64-bitars flyttalsnummer til et 16-bitars signeret heltalsværdi flød over og forårsagede et hardwareundtagelse.

Programmererne havde kun beskyttet fire ud af syv kritiske variabler mod oversvømmelse for at holde sig inden for et nødvendigt maksimalt arbejdsbelastningsmål på 80 % for den indbyggede Inertial Reference System-computer og stolede på antagelser, der var korrekte for banen for Ariane 4, men ikke Ariane 5, vedrørende det mulige værdiområde for de tre ubeskyttede variabler.

Undtagelsen stoppede begge moduler af inertireferencesystemet, selvom de var beregnet til at være redundante. Det aktive modul præsenterede et diagnostisk bitmønster for ombordcomputeren, som blev tolket som flydata, hvilket især forårsagede fulde dyssefravigelser af de solide boostere og Vulcains hovedmotor. Dette førte til en angrebsvinkel på mere end 20 grader, hvilket forårsagede separation af boostere fra hovedscenen, aktivering af selvdestruktionssystemet for bæreraketten og ødelæggelsen af flyvningen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ariane_flight_V88

• Synes
Daniel 109
  • Laddar…
RoTe
Er det bare mig, der synes, at TS burde anskaffe et sæt værktøj til tomme i stedet for at bygge om hojen?

• Synes
Tubes
  • Laddar…
RoTe RoTe sagde:
Er det kun mig, der synes, at TS burde anskaffe sig et sæt værktøj i tommer i stedet for at bygge om cyklen?
Det er kun dig, vi andre læser allerede i første indlæg, at TS har tommehylstre 😀

• Synes
  • Haha
Tovin og 3 andre
  • Laddar…
V Ville_Vessla sagde:
Rent generellt er vel sorte 12.9 og blanke 8.8 så det måske ikke rigtigt fungerer at male dem.
TS ville jo have, at eksisterende skruer skal være sorte. Forhåbentlig er det de rigtige skruer med den rigtige holdbarhed allerede, og så er det vel betydeligt bedre at male dem end at skifte alle sammen?

• Synes
Intet
  • Laddar…
Jeg har anvendt blåneringsvæske for at sortfarve diverse skruer og beslag. Det bliver ikke perfekt, mat og nogle gange lidt brunligt, men det er enkelt.

Der findes flere HD firmaer i Sverige også, og mig bekendt plejer der at være skruesæt til typisk hele motoren i alle mulige udformninger.
Det føles lidt som om man forsøger at genopfinde hjulet her.......

• Synes
useless og 2 andre
  • Laddar…
useless useless sagde:
TS ville jo at eksisterende skruer skal være sorte. Forhåbentlig er det de rigtige skruer med den rette styrke allerede, og så er det vel betydeligt bedre at male dem end at skifte dem alle?
Fejltolket af mig, læste tilsyneladende ikke så nøje, eneste formål synes jo at være at få skruerne sorte, men skrev at der var bestilt nye og så skrev nogen om at male og der havde jeg uheld og tænkte noget om at male nye skruer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.