Er der nogen, der har handlet med firmaet Skruv & Bult i Blekinge AB? De markedsfører sig ikke på nogen anden måde (som jeg har lykkedes at finde i hvert fald) end gennem en annonce på Blocket. Ingen adresse, ingen hjemmeside, ingen email, intet telefonnummer. Den eneste måde at kontakte dem på er via Blockets annonce-svar.
Jeg forsøgte alligevel at bestille lidt forskellige skruer, for godt tusind kroner i vareværdi. Jeg fik svar via mail, hvor de høfligt forklarede, at min ordre var så lille, at de ikke havde tænkt sig at ekspedere den.
Dette fandt jeg lidt mærkeligt. Hvad forventer et firma, der kun markedsfører sig med en annonce på Blocket, af kunder? Hvilken størrelse på bestillingerne forventer de? Sidder Skanskas og NCC's indkøbere og gennemsøger Blocket for at bestille en lastbilfuld skruer fra en helt ukendt virksomhed?
Jeg forsøgte alligevel at bestille lidt forskellige skruer, for godt tusind kroner i vareværdi. Jeg fik svar via mail, hvor de høfligt forklarede, at min ordre var så lille, at de ikke havde tænkt sig at ekspedere den.
Dette fandt jeg lidt mærkeligt. Hvad forventer et firma, der kun markedsfører sig med en annonce på Blocket, af kunder? Hvilken størrelse på bestillingerne forventer de? Sidder Skanskas og NCC's indkøbere og gennemsøger Blocket for at bestille en lastbilfuld skruer fra en helt ukendt virksomhed?
Det ser ikke ud til at være et så lille selskab, da de omsatte mellem 5-10 mille -05 men jeg må give dig ret i, at det er mærkeligt, at de ikke håndterer sådanne ordrer, når de annoncerer på Blocket!?!
Du har ingen link til annoncen???
Du har ingen link til annoncen???
Det der med omsætningen undrer jeg mig over. Jeg formoder det er oplysningerne på 121 du kigger på. Det er jo en drastisk nedskæring af virksomheden fra 2005 til 2006. Omsætningen faldt til en tusindedel af hvad den havde været!
Annoncen er væk fra blocket nu. Jeg formoder at de fik så mange bestillinger så de er fuldt optaget med at levere palle efter palle med skrue og ikke vil have nogen nye ordre for øjeblikket.
Annoncen er væk fra blocket nu. Jeg formoder at de fik så mange bestillinger så de er fuldt optaget med at levere palle efter palle med skrue og ikke vil have nogen nye ordre for øjeblikket.
Klik her for at svare