Hej!
Har nyligt købt et hus og er nu i gang med at renovere indvendigt. Er lige nu i det fremtidige soveværelse, og ind mod rummet ligger den ene side af murværket med et lag af en slags puds på. Fik en vision om at fjerne det lag for at få murværket frem og gøre det pænt. Bekymrer mig dog for, om alt for meget af fugerne følger med, hvis jeg fjerner det?
Vores første hus, så ikke særlig kyndig, men jeg lærer hen ad vejen, har I nogle tips og idéer?
Har nyligt købt et hus og er nu i gang med at renovere indvendigt. Er lige nu i det fremtidige soveværelse, og ind mod rummet ligger den ene side af murværket med et lag af en slags puds på. Fik en vision om at fjerne det lag for at få murværket frem og gøre det pænt. Bekymrer mig dog for, om alt for meget af fugerne følger med, hvis jeg fjerner det?
Vores første hus, så ikke særlig kyndig, men jeg lærer hen ad vejen, har I nogle tips og idéer?
Det, der forsvinder/løsner, når du fjerner gipsen eller hvad det er udenpå skorstenen, kan du nemt reparere bagefter med lidt mørtel.P Perineum sagde:Hej!
Har nyligen købt et hus og er nu i gang med at renovere indvendigt. Er lige nu i det fremtidige soveværelse, og inde mod rummet ligger den ene side af skorstenen med et lag af en slags puds på. Fik en vision om at fjerne det lag for at få frem skorstenen og gøre den finere. Jeg er dog bekymret for, at alt for meget af fugerne følger med, hvis jeg fjerner det?
Vores første hus, så jeg er ikke særlig vidende, men lærer efterhånden; har I nogle tips og idéer?
Klik her for at svare