Er det OK at sammensætte gipsen i et "hjørne" ved en åbning, hvis man har OSB bagved? OSB'en er sammensat over dørkarmen og er altså intakt i hjørnet. Kan man så sammensætte gipsen langs dørkarmen? Det ville lette en hel del, men hvis det ikke går, må vi selvfølgelig undgå det.
Taknemmelige for et hurtigt svar. Vi skal bare spise lidt, og så er det tid til at gipse
Hvis du mener, at osbn er skarvet lige ovenfor døren, så går det fint at trække gipsen direkte op langs dørens sider. Så længe du holder osb og gipssamlingerne fra hinanden, kan du gøre, hvad du vil, næsten.