Byggede et koldlager med pladetag sidste efterår. Mest som regnbeskyttelse til min smoker, der bruges året rundt. Panel udvendigt helt op til tagbjælkerne, så jeg har en åbning både foran og bagpå lageret øverst. Valgte at beklæde væggene indvendigt med mdf. Sidste efterår opdagede jeg, at der var fyldt med skimmelpletter på væggene. Næsten alt undtagen de synlige tagbjælker har fået pletter.
Hvad gør man ved dette? Skal jeg isolere lageret?
Jeg vil ikke udskifte indervæggene og få det samme problem igen, så jeg ønsker en løsning, der holder i årevis.
Taknemmelig for al hjælp.