Hej. Har et par små spørgsmål. Skal man sætte en dampspærre i en skillevæg? Jeg skal lave et rum til to, og behøver man sætte kortlinge mellem reglarne? Der skal på spån+gips på begge sider. Væggen er 4.2x2.2m.


Mvh Ante.
 
ingen plastik der... kortling behøves ikke.. men rådet er alligevel at sætte en i midten..
 
Bare byg dig din væg, plast og kortlinger er overflødige.
 
;D ::) :-X

Ja hvad skal man sige. Hellere spørge og virke dum end ikke spørge og forblive dum..... Hvad skal man vælge........pest eller kolera?
Men den lille væg står der, hvor den skal, uden plastik og med kortlingar i midten. Og har ikke brugt hverken vinkeløjet eller øjemål :P

Men tak alligevel for jeres svar. Håndværker der. :)

Mvh Ante.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.