Hej! Skal fortsætte udbygning på logen og har brug for at afveksle skråstiverne. Tanken er at integrere det i bjælkelaget, grønt streg på billedet, for at kunne udnytte området ovenover. Har fået tip om at lægge 195×45 på hver side af stolpen. Fæstnes i de stående bjælker i ydervæggen. Dette er tilstrækkeligt, da der kun opstår træk, ingen vægt nedad.

Nogen der har tanker om dette? Der vil blive bygget en bærende væg i midten som reglerne kan hvile på.
 
  • En murstensvæg i en lade med en grøn streg øverst og to røde streger langs skråstivere.
P
Det er smigrende at blive nævnt i så fint selskab. Jeg tør ikke have nogen opfattelse uden at have set et mere overskueligt billede. Det kan være godt at vide, at de fleste lader, på trods af at de ser ud som hjemmebyggerier, ofte har rigtige forlæg i form af typetegninger.
 
  • Synes
bossespecial
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.