Hej! Skal fortsætte udbygning på logen og har brug for at afveksle skråstiverne. Tanken er at integrere det i bjælkelaget, grønt streg på billedet, for at kunne udnytte området ovenover. Har fået tip om at lægge 195×45 på hver side af stolpen. Fæstnes i de stående bjælker i ydervæggen. Dette er tilstrækkeligt, da der kun opstår træk, ingen vægt nedad.
Nogen der har tanker om dette? Der vil blive bygget en bærende væg i midten som reglerne kan hvile på.