Sandsynligvis er reglen enten blevet brugt som underlag til en midlertidig arbejdsbænk og derfor blevet savet lidt i, eller også har man tidligere revet plademateriale ved at save. Hvis man skal lave indgreb på de stående reglar (til flexrør, VA etc.), bør det være i midten af reglen, da det er fibrene på ydersiden, der bærer absolut mest, har jeg fået at vide.