Entreprenøren har gjort sådan her i loftet. Der er en kold kattvind ovenover. Skal der ikke være en dampspærre på den varme side af isoleringen? De smed bare Huntonit plader derhen.
Mine vandrør oppe på koldvandet frøs igen 2 gange i december, og billedet taler nok sit helt eget sprog om, hvorfor det skete. Ingen isolering på rørene, men man havde bare trykket en flamingoplade ovenpå.
Mine vandrør oppe på koldvandet frøs igen 2 gange i december, og billedet taler nok sit helt eget sprog om, hvorfor det skete. Ingen isolering på rørene, men man havde bare trykket en flamingoplade ovenpå.
Ingen der er kyndig og har svar?helenaa5 sagde:
Entreprenøren har gjort sådan her i loftet. Der er et koldt kattvind ovenover. Skal der ikke være dampspærre på den varme side af isoleringen? De smed bare Huntonit plader derhen.
Mine vandrør på koldtvand frøs igen 2 gange i december, og billedet taler nok et helt eget sprog om, hvorfor det skete. Ingen isolering på rørene, men man havde bare trykket en flamingoplade ovenpå.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur monterar man denna kopplingsspak till klippo excellent s. Vet inte hur fjädrar och ring ska sitta. Hittar ingen sprängskiss på detta.
Trädgård allmänt -
Jag har en undran ska det inte sitta ett under fönstret?
Fönster & Dörrar -
Får inte tillbyggnad sitta fast i det befintliga huset?
Utbyggnad och tillbyggnad