Hej jeg er ved at sætte råspont på taget for første gang nogensinde. Råsponten ikke lige og svær at trykke sammen i samlingerne. Er det dårlige råspont jeg har fået fat i eller behøver man ikke få ind nettet helt i sporet?
 
Alt skal sammen klods, ellers bliver næste omgang endnu mere skævt.
 
Ja de skal tæt sammen så meget de overhovedet kan.
Tips er at hele tiden måle fra enden på tagspæret for at vide, at rækkerne er lige.
Gerne slå med snorslå hver 50 cm eller lignende for at have som reference.

Begynder det at blive en vifte af det hele, bliver det ikke sjovt til sidst....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.