Er på vej op til sommerhuset, hvor jeg skal lægge 12 stk 60x60cm plader med faldende fuge-typ, indså lige nu at min gamle fliseskærer kun tog 45x45 (selve skærevognen tager 60 cm men knækkeryggen er kun 50 cm, så det går vel ikke?) Spørgsmålet er om jeg skal gøre noget drastisk eller kan jeg bruge stenskive på rondellen? Jeg kommer sandsynligvis til at skulle skære omkring 5 stk, og snittet kan jeg jo skjule bag gulvlisten. Så det gør ikke noget, hvis det bliver lidt grimt. Er det muligt at gøre det med rondellen? Behøver jeg købe flere skæreskiver? Hvor besværligt er det at skære med rondellen. Jeg har mulighed for at stå udenfor, så det er ikke et problem.