Har en gammel fejlagtigt støbt ydertrappe dvs man har støbt ovenpå den oprindelige trappe, hvilket har resulteret i kraftige revner.
Jeg har set nødreparationer med en form for silikone (eller hvad kan det være?), som forsejler revnerne og forhindrer vand & sne i at trænge ned i 'undervognen'. Er der nogen, der kender til dette? De reparationer har set nogenlunde ud – i det mindste bedre end åbne revner.
Er der nogen, der kender til en passende produkt?
Jeg har set nødreparationer med en form for silikone (eller hvad kan det være?), som forsejler revnerne og forhindrer vand & sne i at trænge ned i 'undervognen'. Er der nogen, der kender til dette? De reparationer har set nogenlunde ud – i det mindste bedre end åbne revner.
Er der nogen, der kender til en passende produkt?
Vi har noget der hedder "Sikaflex-11FC" hjemme som fungerer til nogetning og gulvfugning udendørs, denne fugemasse er også slebbar og findes i lidt forskellige farver.
Vi har anvendt en nuance der hedder "Betonggrå" og den fungerede fremragende til umalet beton.
Den både tætner og skjuler revner i beton samt tåler mekanisk slid.
MVH//Christina.
Vi har anvendt en nuance der hedder "Betonggrå" og den fungerede fremragende til umalet beton.
Den både tætner og skjuler revner i beton samt tåler mekanisk slid.
MVH//Christina.
Hmmmm.... undskyld, burde måske have tilføjet, at den er fra K-rauta :-/, men du har sikkert fået fat i noget mindst lige så godt 
//Christina.
//Christina.
Hvis du stadig står med penslen, kan du lægge den ned nu.yonna sagde:
For sent :
!
Blev træt i hånden
Har 'svampet' ud lidt farve fra Humbrol ... det ser i hvert fald ok ud ... det er ifølge ikke meningen, at jeg skal skjule, at trappen er sprukken, men snarere at vise, at trappen trods alt er blevet plejet
. Vil jo ikke narre nogen eventuel rig spekulant!
Blev træt i hånden
Har 'svampet' ud lidt farve fra Humbrol ... det ser i hvert fald ok ud ... det er ifølge ikke meningen, at jeg skal skjule, at trappen er sprukken, men snarere at vise, at trappen trods alt er blevet plejet
Klik her for at svare