Har en gammel fejlagtigt støbt ydertrappe dvs man har støbt ovenpå den oprindelige trappe, hvilket har resulteret i kraftige revner.

Jeg har set nødreparationer med en form for silikone (eller hvad kan det være?), som forsejler revnerne og forhindrer vand & sne i at trænge ned i 'undervognen'. Er der nogen, der kender til dette? De reparationer har set nogenlunde ud – i det mindste bedre end åbne revner.

Er der nogen, der kender til en passende produkt?
 
Vi har noget der hedder "Sikaflex-11FC" hjemme som fungerer til nogetning og gulvfugning udendørs, denne fugemasse er også slebbar og findes i lidt forskellige farver.
Vi har anvendt en nuance der hedder "Betonggrå" og den fungerede fremragende til umalet beton.
Den både tætner og skjuler revner i beton samt tåler mekanisk slid.

MVH//Christina.
 
Christina - har været inde i fire specialforretninger, og ingen havde dit produkt :-/. Købte Bostik Hybrid ... vi må se, hvordan den ser ud, når jeg begynder at kline (regnen hænger i luften).
 
Hmmmm.... undskyld, burde måske have tilføjet, at den er fra K-rauta :-/, men du har sikkert fået fat i noget mindst lige så godt :)

//Christina.
 
Nu har jeg repareret trappen :-/ - 'betongfärgen' blev alt for lys! Kan jeg forsigtigt, forsigtigt male over den med en 'smudsfarve' ... nogle tips?
 
*Står med penslen i højeste beredskab*
Ingen som har noget forslag?
???
 
yonna sagde:
*Står med penslen i højeste hug*
Ingen der har noget forslag?
???
Hvis du stadig står med penslen, kan du lægge den ned nu. ;) ;D Prøv dette: http://www.duracoat.se/duratrapp.html
 
For sent ::)!
Blev træt i hånden :P
Har 'svampet' ud lidt farve fra Humbrol ... det ser i hvert fald ok ud ... det er ifølge ikke meningen, at jeg skal skjule, at trappen er sprukken, men snarere at vise, at trappen trods alt er blevet plejet ;). Vil jo ikke narre nogen eventuel rig spekulant!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.