Brugte en del tid på at finde en færdig løsning. (for nogle år siden) Fandt et alternativ som jeg "faldt for", men da jeg fik tilbuddet fra den lokale byggemarked, trak jeg mig. Nu husker jeg ikke tilbuddet i detaljer og en ny søgning skal foretages for at finde det rigtige. Leveringstiden var 14 uger, hvilket gjorde, at en anden "midlertidig løsning" måtte til. Da overfladen jeg tænkte at dække ikke var så stor, blev fragt (ca. 15000kr?) og "startgebyr" (12000kr?) en betydelig del af omkostningerne. Begyndte at overveje, om der var flere overflader, der kunne fungere med samme løsning, og det kan det blive til. Med andre ord, ønsket består. Er begyndt at overveje en anden løsning. Først finde en lokal virksomhed der kan sprøjte celleplastisolering. Har dog ingen forhåbning om, at isoleringen er effektiv, så ønsket vil være at fylde dalene med celleplast (over og underside). Derefter lime nogle lag PIR-isolering (total tykkelse 250mm) for at afslutte med at lime en flad plade (1-1,5mm?) for at få en sandwich konstruktion samt et beskyttelses-/slidslag. Hvordan skal konstruktions rustbeskyttes? - Ved ikke hvilken plade der ville passe. Den store fordel ved at lave konstruktionen selv er, at der er mulighed for at få den helt tilpasset til behovet. Lettere at lave pæne afslutninger osv.,