Hej
Jeg har fået et stort parti spånplader med hvid laminat på. Jeg har tænkt mig at bruge det til at bygge garderobeskabe og skabe. Men jeg er usikker på den rette metode til at sammensætte spånpladerne i 90 grader med hinanden.
Eftersom der er laminat på, antager jeg, at det ikke er passende at bruge lim direkte på laminatet. Holder det kun at skrue? Eller skal man sætte træpløkker som ekstra støtte?
Hvad har I af forslag?
Mvh