Hej

Jeg har fået et stort parti spånplader med hvid laminat på. Jeg har tænkt mig at bruge det til at bygge garderobeskabe og skabe. Men jeg er usikker på den rette metode til at sammensætte spånpladerne i 90 grader med hinanden.

Eftersom der er laminat på, antager jeg, at det ikke er passende at bruge lim direkte på laminatet. Holder det kun at skrue? Eller skal man sætte træpløkker som ekstra støtte?

Hvad har I af forslag?

Mvh
 
L Lenca sagde:
Vad har ni för förslag?
Hvor tykke er pladerne?
Jeg kunne forestille mig en slags lange vinkeljern og skrue + møtrik, hvis det er tynde plader.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.