Hej hej, jeg vil forsøge at gøre mit spørgsmål så tydeligt som muligt med nogle billeder 
Jeg skal sætte lister op og ved ikke, hvordan jeg bedst får tre forskellige lister til at mødes fra tre forskellige retninger. Rummet er over den nederste del af en trappe op til anden etage.
Fra venstre i billede 2 kommer en hulkel liste, der dækker samlingen mellem det nedre loft og væggen. Ovenfra kommer en hjørneliste, der dækker hjørnet mellem loftet og åbningen op til førstesalen. Fra højre kommer en liste, der dækker samlingen mellem gipsvæggen i stueetagen og panel i trappen.
Dimensionerne på billedet er kun illustrative, men tanken er, at typerne er cirka sådan.
Hvordan får man disse tre til at mødes uden at det ser frygteligt ud?
Jeg skal sætte lister op og ved ikke, hvordan jeg bedst får tre forskellige lister til at mødes fra tre forskellige retninger. Rummet er over den nederste del af en trappe op til anden etage.
Fra venstre i billede 2 kommer en hulkel liste, der dækker samlingen mellem det nedre loft og væggen. Ovenfra kommer en hjørneliste, der dækker hjørnet mellem loftet og åbningen op til førstesalen. Fra højre kommer en liste, der dækker samlingen mellem gipsvæggen i stueetagen og panel i trappen.
Dimensionerne på billedet er kun illustrative, men tanken er, at typerne er cirka sådan.
Hvordan får man disse tre til at mødes uden at det ser frygteligt ud?
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 433 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,433 indlæg
En klods
det er da den jeg havde valgt men så er jeg ret bevidst om hvor min grænse går.
Behøver såklart ikke være helt firkantet uden kan såklart tilpasses for ikke at blive større end nødvendigt.
Behøver såklart ikke være helt firkantet uden kan såklart tilpasses for ikke at blive større end nødvendigt.
Var inde på samme spor, så bliver udfordringen i stedet at tilpasse en klods med alle niveauforskelle og sådan. Helt firkantet bliver nok som sagt ikke supergodt, men det burde være muligt at få til med multiværktøjet og et par forsøg tænker jeg.Rickard.ag sagde:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 433 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,433 indlæg
Elværktøj i al ære, men det ser ud i mine øjne til at blive et sådan job, hvor du klarer dig meget bedre med en fintandet håndsav og evt. et stemmejern... Og sandpapir.
Men som sagt dine øjne og dine hænder
held og lykke, og giv ikke op, hvis du ikke bliver tilfreds med det første. Og som altid smid et billede op af det færdige.
Men som sagt dine øjne og dine hænder
Klik her for at svare