J JF. #1 Medlem · Västmanland · 747 indlæg 27 sep 2024 klokken 22:41 JF. Medlem Västmanland 747 indlæg 27 sep 2024 klokken 22:41 #1 Jeg ville skulle forlænge noget Ytterpanel. Jeg har et fræserstål sæt med fjeder & notstål, så min tanke er at fræse enderne og derefter lime dem sammen, hvad tror I om det? #liggende #skæring #skære #sokkelbræt
Jeg ville skulle forlænge noget Ytterpanel. Jeg har et fræserstål sæt med fjeder & notstål, så min tanke er at fræse enderne og derefter lime dem sammen, hvad tror I om det?
K Kurtivan #2 Medlem · Västernorrland · 4 359 indlæg 29 sep 2024 klokken 11:07 Kurtivan Medlem Västernorrland 4,359 indlæg 29 sep 2024 klokken 11:07 #2 Er det ikke nok at sammensætte på en regel?
J JF. #3 Medlem · Västmanland · 747 indlæg 29 sep 2024 klokken 11:27 JF. Medlem Västmanland 747 indlæg 29 sep 2024 klokken 11:27 #3 K Kurtivan sagde: Er det ikke nok at forlænge på en regel? Det kan sikkert være nok, men for at undgå sprækker i panelet er min idé måske bedre?
K Kurtivan sagde: Er det ikke nok at forlænge på en regel? Det kan sikkert være nok, men for at undgå sprækker i panelet er min idé måske bedre?
K Kurtivan #4 Medlem · Västernorrland · 4 359 indlæg 29 sep 2024 klokken 12:30 Kurtivan Medlem Västernorrland 4,359 indlæg 29 sep 2024 klokken 12:30 #4 J JF. sagde: Det kan sikkert være tilstrækkeligt, men for at undgå huller i panelet er min idé måske bedre? Så er det vel bare at prøve, hvis ikke en almindelig samling er tilstrækkelig.
J JF. sagde: Det kan sikkert være tilstrækkeligt, men for at undgå huller i panelet er min idé måske bedre? Så er det vel bare at prøve, hvis ikke en almindelig samling er tilstrækkelig.