Hvor køber man prisvenlige stødtrin til trappen? Jeg er i gang med at renovere trappen og sætter nye trætrin, tænkte at have hvide stødtrin da overfladen på min gamle trappe er så ujævn og gammel. Hvad sætter I som stødtrin og hvor køber man det?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Det afhænger lidt af trinets højde. Fer og not gulvbrædder eller høvlet fyr er vel de enkleste alternativer. Begge findes hos de fleste byggemarkeder.
Det blev da godt.T trojlee sagde:
Hvad blev det for trin, Lundbergs som du skrev ovenfor eller noget andet?
Har selv bestilt fra Lundbergs. Havde håbet de ville komme i slutningen af ugen, så jeg kunne lægge dem i weekenden - men ikke.
Har du nogle gode erfaringer at dele med dig, så jeg kan tage med, inden jeg begynder på samme projekt?
Selve trinene er et trægulv, samme som vi har i kælderen, hvor man kommer ned. Stødtrinene skar jeg til af hvide vinduesmyg, det blev mest prisvenligt.P_Larsson sagde:
Jeg købte ikke en sådan skabelon man kan bruge til at måle trinene, men klippede i stedet skabeloner ud af pap og brugte dem som skabelon, når jeg skar med dyksaven.
Noget jeg burde have gjort var at male alt hvidt, inden jeg satte trinene på for at slippe for at maskere, det sparer tid.
Klik her for at svare