Jeg har bestilt en bøjet plade i rustfrit stål til at lægge over et stel i metal (så det dækker hele stellet, ligesom låget på en skotøjsæske altså). Det skal blive et køkkenbord med lidt opbevaring. Nu ser det ud til, at målene på pladen ikke er helt korrekte, den er lidt for lille til at passe over stellet, jeg har fået tre af fire hjørner på plads, men så stopper det. Det kan ikke være mere end et par millimeter, der mangler.
Er der noget simpelt, man kan prøve for at forsøge at få pladen på plads? Eller bliver man nødt til at prøve at forme stellet for at gøre det mindre? Det føles træls, hvis man skulle blive nødt til at arrangere en helt ny plade, når det er så tæt på at fungere. Hvis man havde en kæmpe ovn, kunne man måske udvide pladen i varmen, men i mangel af det tager jeg gerne imod andre tips.
Er der noget simpelt, man kan prøve for at forsøge at få pladen på plads? Eller bliver man nødt til at prøve at forme stellet for at gøre det mindre? Det føles træls, hvis man skulle blive nødt til at arrangere en helt ny plade, når det er så tæt på at fungere. Hvis man havde en kæmpe ovn, kunne man måske udvide pladen i varmen, men i mangel af det tager jeg gerne imod andre tips.
Klik her for at svare