Hallo allesammen!

Vi vil rive vores væg i soveværelset, reglarne skal blive stående, for på den anden side af væggen er vores badeværelse. Er der nogen bedre måde at tage væggen ned i soveværelset end at gå løs med en tigersav? Problemet er, at der går en masse vandrør i væggen.

Jeg poster et billede af, hvordan det ser ud. Jeg skal tilføje, at vi renoverede for 3 år siden, og vi havde nogle jæv...e klamphuggere til firma, Golv & Kakel Byggservice i Halmstad. Dette billede fik jeg, efter at renoveringen var afsluttet, og som I kan se, ser det ikke så positivt ud.

Alle tips modtages

• Brættet med udsnit af gipsvæg viser flere rør og ledninger indeni. Håndskrevne noter angiver skadet rør.
JanneJanne123
Du vil rive væggen, men reglerne skal være tilbage, og på den anden side er badeværelset? Er ikke sikker på, at vi deler definitionen af, hvad rive væg betyder, men det lyder upraktisk at have en badeværelsesvæg, der kun består af regler.

Jeg havde brug for at gøre det samme for et antal år siden.
Købte på Jula noget der hed precision cirkelsav.
Lille cirkelsav hvor man kunne indstille savdybden max 12mm. Så kan man save enten præcis igennem eller et par mm hvis I er bange for at ramme et rør og så banke stykket væk.
Så kan man arbejde væggen væk stykke for stykke.

T TheGame sagde:
Jeg var nødt til at gøre det samme for et antal år siden.
Købte på Jula noget der hed præcision rundsav.
Lille rundsav hvor man kunne indstille snitdybden max 12mm. Så kan man save enten præcist igennem eller nogle mm hvis I er bange for at ramme et rør og derefter banke stykket løs.
Så kan man arbejde væggen væk stykke for stykke.
tak skal du have, den havde jeg helt overset skal kigge på det

JanneJanne123 JanneJanne123 sagde:
Du vil rive væggen, men reglarna skal være tilbage, og på den anden side er badeværelset? Er ikke sikker på, at vi deler definitionen af, hvad rive væg betyder, men det lyder upraktisk at have en badeværelsesvæg, der kun består af reglar.
altså rive væggen måske var forkert term men jeg vil fjerne vores side af væggen, for at ombygge det på vores side

T Tille82 sagde:
tak skal du have, den havde jeg overset helt skal kigge på det
Kiggede lige selv på Jula, den ser ud til ikke at være i deres sortiment (typisk for jeg har brug for ny klinge) men der findes vel lignende eller et andet sted. (y)

• Synes
Tille82
  • Laddar…
jeg ki
T TheGame sagde:
Kiggede lige selv på Jula, den ser ikke ud til at være i deres sortiment (typisk, da jeg har brug for et nyt blad), men der findes vel lignende eller et andet sted. (y)
jeg kiggede også lige, og så at den ikke fandtes, må lede videre

Hvorfor vil I fjerne pladerne?

Er det vandrør til venstre?

nej det er vandrør som går til vores element vi har på overetagen

Øhhh skru ned skruerne og løft gipspladerne væk? Hvorfor? Hvad gør man så?

Sådan ser det ud med fritlagt bjælkelag (inden de kludrede med det og færdiggjorde uden at tænke på højden).

Frilagt bjælkelag med synlige rørinstallationer i et åbent gulvareal, inden færdiggørelse uden hensyntagen til højde. Frilagt bjælkelag med isolering i vægge og gulv, inden afslutning uden hensyntagen til højde.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.