Hej! Jeg planlægger et ekstra rum i kælderen og vil rive en væg ned for at gøre rummet lidt større. Vær venlig at rette mig, hvis jeg har tænkt forkert. Den prikkede linje er bjælkelag, og den væg, som jeg vil rive ned, er indrammet med den røde linje. Jeg tror, at den væg er ikke-bærende, fordi bjælkelaget går tværs over væggen. Har jeg ret i det?
Huset er fra 1954, og jeg har ikke fået fat i nogen tegning eller plantegning.