Hej.
Vi er i fuld gang med en ordentlig renovering af vores kælder. Tanken er, at vi skal åbne et ret stort hvælving, ca. 1½ meter bredt i en bærende væg.
Selve arbejdet kommer ikke til at være noget problem.
Men det, jeg er lidt usikker på, er, om jeg skal anmelde det et sted, da væggen er bærende. Huset kommer jo ikke til at se ud som på tegningen?
Ville være meget taknemmelig for jeres hjælp.
/Dice