Vi vil have et brøndgitter over vores kældervindue, dels for at mindske risikoen for indbrud og især for at undgå at børnene falder/hopper ned. Spørgsmålet er bare, hvor finder vi det og hvor meget kan det tænkes at koste? Vi er i gang med at lægge terrassebrædder nu, så vi har ret hurtigt brug for at finde noget passende, hvis vi ikke skal fikse det, så terrassebrædderne går hen over der også.
Af din tekst tænker jeg, at der er altan ovenfor/rundt om lysbrønden? Og afhængigt af designet på dit gitter er der vel to muligheder. Enten bestiller du et, specialtilpasset af en smed/pladeværksted i nærheden, eller også køber du gitterriste, som du indfældet mellem brædderne. Det kan jo så skrues fast for at mindske risikoen for indbrud.
Hvor finder man gitterdug, og hvor holdbar er den? Kan en voksen gå på den?JOW sagde:Af din tekst så tænker jeg, at der er altan ovenover/omkring lysbrønden?
Og afhængig af designet af dit gitter, er der vel to muligheder.
Enten bestiller du et, tilpasset af en smed/pladeslanger i nærheden, eller også køber du gitterrist, som du indfletter mellem terrassebrædderne.
Det kan jo så skrues fast for at mindske risikoen for indbrud.
Pinewood: Hvor stort skrabegitter har du fundet?
Gallerrist findes i alle mulige størrelser og dimensioner, der findes dem, man kan køre bil på, eller endda tungere og svagere varianter.
Prøv at søge på nettet efter gallerrist alternativt skrapgitter.
Dog forstår jeg ikke forskellen på gallerrist og skrapgitter, men det er ikke noget, jeg har dykket ned i...
Prøv at søge på nettet efter gallerrist alternativt skrapgitter.
Dog forstår jeg ikke forskellen på gallerrist og skrapgitter, men det er ikke noget, jeg har dykket ned i...
Klik her for at svare