77,012 læst ·
123 svar
77k læst
123 svar
Rimelig pris for at beregne afveksling for en bærende væg
Lejlighedsfixer
· Malmö
· 7 indlæg
Hej, ville gerne vide, hvad alt kostede, da vi eventuelt også skal gøre det samme
mvh Lotta
nzsc sagde:
Takket være at @Bernieberg gav mig et tip om en konstruktør, har jeg realiseret mit projekt, og jeg fortryder det ikke et sekund. Det blev fantastisk til sidst! Jeg har i sin tur sikkert hjulpet et dusin andre mennesker, der var i samme situation som mig, på jagt efter en konstruktør.
Det ville være rart at høre i tråden om andres oplevelser, hvordan det gik efter mit tip, osv. Har I realiseret det planlagte projekt? Blev I tilfredse? Hvilke priser blev det? Hvordan var oplevelsen, m.m.?![]()
Hej! Så god tråd! Er det muligt at sende kontaktoplysninger på Konstruktør og kontrollansvarlig så havde det været toppen! Tak!
Lejlighedsfixer
· Malmö
· 7 indlæg
Sendt PM til @Linnea1212 og @Gloriosus med kontaktoplysninger.
Selvbygger
· Arvika
· 1 527 indlæg
Tilsyneladende svært for privatpersoner at finde konstruktører i Malmö! Jeg står overfor det samme spørgsmål som alle andre, dvs. tager gerne kontaktoplysninger til konstruktør. Min gældende også delvis nedrivning af bærende væg og flytning af dør i bærende væg. Tak til den, der vil dele 
Lejlighedsfixer
· Malmö
· 7 indlæg
Sendt PM til @bossespecial og @Sunny Hill med kontaktoplysninger.
Konstruktør, Malmø
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Anbefales varmt!
Hulborer, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Anbefales varmt!
Kontrolansvarlig, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Anbefales varmt!
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Anbefales varmt!
Hulborer, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Anbefales varmt!
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
Anbefales varmt!
Hej!
Vi er i gang med at renovere køkken og skal have en konstruktør til tegninger på afveksling (og plantegning) både til PEAB og Malmö kommune.
Modtager gerne kontaktoplysninger, hvis muligt.
Har indtil videre fået en pris på 10.000 :- hvilket føles meget. Det er en "enkel" åbning mellem køkken og stue. Ingen nedrivning.
Tak på forhånd, hvis nogen kan give tips!
Vi er i gang med at renovere køkken og skal have en konstruktør til tegninger på afveksling (og plantegning) både til PEAB og Malmö kommune.
Modtager gerne kontaktoplysninger, hvis muligt.
Har indtil videre fået en pris på 10.000 :- hvilket føles meget. Det er en "enkel" åbning mellem køkken og stue. Ingen nedrivning.
Tak på forhånd, hvis nogen kan give tips!
Så denne efter mit indlæg..nzsc sagde:
Konstruktør, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Anbefales varmt!
Hulmager, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Anbefales varmt!
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
Anbefales varmt!
Jeg tager også gerne imod tips om konstruktører i Sthlm.
Lejlighedsfixer
· Malmö
· 7 indlæg
Fik ikke napp med den anbefalede kontrollansvarlige i tråden. Er der nogen andre, der har tips til en kontrollansvarlig i Malmö, som påtager sig mindre projekter for privatpersoner?