Har en sten trappe i haven fordi det er lidt kuperet. Har set at der er revner lidt her og der (trappen er ~50 år gammel). Hvordan kan man fikse trappen så den ser ud som ny??...selvfølgelig kan man sætte letbeton præcis der hvor revnerne er men det vil jo stikke ud og kunne ses alligevel....hvis I forstår??...nogen der har et tip??
mvh
M
mvh
M
hmm har for mig at jeg for nogle år siden brugte noget der hed heydi eller lignende for at fikse en grim trappe...var omtrent som at male med puds, hvis du forstår hvad jeg mener. Købtes i almindelig byggemarked eller om det måske var OBS
Tag gerne et foto af trappen, så bliver det lettere at sætte sig ind i problemet, og måske også komme med en løsning! 
Gælder det en trappe helt i sten i haven? Hvorfor skal den i så fald se ud som ny? Der er en charme ved ting, der har fået lov til at ældes og dermed har fået en patina, det er noget, der ikke kan købes for penge! Tænk på helheden: er huset også cirka 50 år gammelt? Er det i stand som nyt, er stilen samtidig/moderne? Lad tingene hænge sammen, så får du en æstetisk harmoni.
Men som skrevet tidligere: giv os gerne nogle billeder, så er det lettere at forstå og komme med råd.
MVH
Ronnie
Men som skrevet tidligere: giv os gerne nogle billeder, så er det lettere at forstå og komme med råd.
MVH
Ronnie
det bliver svært at tage billeder... der ligger stadig lidt sne heroppe i nord
. Ja, huset er gammelt, men jeg er i gang med at renovere det også. Der er revner lidt her og der, og hvis man nu skal reparere det, ville det være ønskværdigt at "fuldspartle", eller hvad man nu gør, så hele trappen får samme nuance. Den ligger på grunden og er der, fordi der er en niveauforskel på ~1 meter.... og den er cirka 2 meter bred... med en forhøjning på hver side......
Klik her for at svare