Hej, jeg er ved at indrette et tidligere forråd/garage. Jeg er nu kommet til loftet..
Der er en sætning i bærelinjerne, som gør, at loftet svajer. Nu vil jeg gerne have tips til, hvordan jeg nemmest retter loftet op.

• Et tidligere garage under ombygning til et rum, viser isolering på væggene, et uisoleret loft og byggematerialer. Døren er synlig i baggrunden.
Jeg havde købt et sæt 45x45 reglar og lagt dem ved siden af de eksisterende tagreglar.
For at få disse lige, findes der mange metoder.

Hej og tak for svaret. Men at placere dem ved siden af hinanden er ikke muligt. Har ekstraisoleret ydervæggen, så har ingen fastgørelsespunkt på denne side. Har købt reglar 45x70. Men hvis der nu findes så mange måder, så giv mig et par stykker, så jeg kan komme i gang.

En laser er meget nyttig til sådan nogle job. og så sætter du dine 45x70 ved siden af den skæve lægte/reglerne som du har i loftet. de nye regler fastgøres i de gamle med skruer fra siden. inden de skrues fast sikres det selvfølgelig at de nye er lige (:

Senest redigeret:
Jeg havde samme problem og gjorde sådan, at jeg lagde en ny regel ved siden af den gamle. Den nye regel var altså ikke længere, end at den kunne komme op mellem eksisterende vægge. Droge to vognbolte i hver ende igennem ny og eksisterende regel. Derefter kan du vælge at bare kappe den gamle regel eller presse den gamle op nedefra og fastgøre den til den nye regel med et par solide skruer.

Snorslå og en libel du kan hænge på snoren.
Træk en streg på en væg, så har du noget at tage udgangspunkt i. Sæt den første regel op, og fortsæt derefter med et almindeligt vaterpas.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.