L Lillabus12 #1 Medlem · 1 indlæg 27 aug klokken 23:25 Lillabus12 Medlem 1 indlæg 27 aug klokken 23:25 #1 Taknemmelig for tips om, hvordan jeg bedst reparerer en ødelagt væg. Puds(?) over soltørret tegl. Indendørs. #reparere #polere #poleret-væg #væg #vægge
Taknemmelig for tips om, hvordan jeg bedst reparerer en ødelagt væg. Puds(?) over soltørret tegl. Indendørs.
P PerOF #2 Medlem · Stockholm · 479 indlæg 28 aug klokken 06:20 PerOF Medlem Stockholm 479 indlæg 28 aug klokken 06:20 #2 L Lillabus12 sagde: Taknemmelig for tips til, hvordan jeg bedst reparerer en ødelagt væg. Puds(?) over soltørret tegl. Indendørs.[billede][billede][billede] Måske kan det repareres med ler? Hvis det virkelig er soltørret tegl. Kalkpuds lægges på ler og bliver hårdt og solidt. "Husfix" er en slags cement, der findes i små pakker. Husfix bliver lidt sej og revner ikke. Senest redigeret: 28 August 2026
L Lillabus12 sagde: Taknemmelig for tips til, hvordan jeg bedst reparerer en ødelagt væg. Puds(?) over soltørret tegl. Indendørs.[billede][billede][billede] Måske kan det repareres med ler? Hvis det virkelig er soltørret tegl. Kalkpuds lægges på ler og bliver hårdt og solidt. "Husfix" er en slags cement, der findes i små pakker. Husfix bliver lidt sej og revner ikke.