Har en et par vægge i en kælder fra 1960, hvor jeg har brug for at reparere pudset.

Jeg har banket løs puds væk og har brug for hjælp til at vælge puds/mørtel. Jeg ved ingenting om dette, så jeres viden ville hjælpe mig med at ramme rigtigt!

Sender også et par billeder, nogle hvor pudset har løsnet sig og nogle billeder hvor jeg har revet en væg.

Samtlige vægge er ydervægge.

• Gul væg med løs puds i hjørnet, afslører underliggende materiale. Meget af pudsen er fjernet, hvilket viser en sektion, der skal repareres.
  • Gul væg med afskallet puds ved siden af et vindue, viser behov for reparation og valg af passende puds til ydervæg fra 1960.
  • En kældervæg fra 1960 med løsnet puds langs en revne. Maling er gul, og pudslag er beskadiget. Elektriske målere ses i baggrunden.
  • Revnet puds på kældervæg fra 1960, med fjernet løs puds og eksponeret murværk. Visner overflade og synlige reparationer.
  • Kældervæg fra 1960'erne med løsnet puds og skader. Ydervæg under reparation, delvis fjernet puds og murværk synligt.
N
Puds c.
Men ved vinduet skal du nok bruge ardex a46 først.

I
Gammel tråd, men vil bare sige, at det ser ud som om, der kan være lidt blåbetong i væggene, hvis I ikke allerede kendte til det. Behøver selvfølgelig ikke være et problem, men kan være godt at kende til.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.