Købt lejlighed og revet indervæggen ind mod køkkenet ned for at åbne op. Væggen ser ud til at være leca/letbeton(?) som er pudset. Nu til mit dilemma omkring hvordan pokker jeg skal reparere dette, så det både bliver jævnt, pænt og holdbart? Er det nok at bygge lag op med gipsmørtel og bruge en slags hjørnebeskytter? Overvejer at lave regl på højre side ind mod køkkenet og mod loftet som støtte, men det fungerer ikke på den anden side, for der skal væggen være glat ind mod køkkenet, og jeg vil helst ikke rive mere ned med risiko for at gøre alting værre. Nogle gode tips??