Hej,

Jeg har kældervægge, der har brug for lidt kærlighed. Den tidligere ejer har ved renovering af kældergulvet revet en masse puds af væggene fra gulvet og op - primært ved dørkarmene, som nu sidder løst. Det ser ret trist ud og blev ikke bedre af, at jeg har tapet karmen med sølvtape. :(

Kælderen er i dag fugtmæssigt i meget god stand, men jeg bekymrer mig for, at jeg skal lave fejl ved at bruge dårligt materiale, når jeg nu skal begynde at renovere. Kan man spartle væggen med almindelig spartelmasse? Hvis ikke - hvad skal jeg bruge? Det virker svært med puds.

Mvh

• Kælder med afskallet puds på væggen ved dørramme, afsløret murværk og løse dele; to hvide plaststole og rørinstallationer ses i baggrunden.
  • Dørkarm fastgjort med sølvtape i en kælder, omgivet af flisebelagt væg og gulv, med en plastikpose på gulvet.
  • Kælderdør med løse dørkarme sikret med sølvtape, gulv med fliser og træpaneler på indvendige vægge, elektrisk pære i loftet.
Farstatjej90
Hvis dørkarmen er løs, kan du ikke fikse det ved at lægge noget puds på væggen, den skal fastgøres først. Fjern al sølvtejp og begynd derefter med at banke løs alt, som sidder løst. Tag så nye billeder, så man forstår.
Karmen skal fastgøres til væggen uanset, ikke med sølvtejp og ikke med puds....🤔👍

• Synes
cpalm og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.