Det bliver jo forår nu, så det er et hyggeligt projekt. Investér gerne i gode værktøjer, så går det meget lettere:
stillads
tigersav (et must og en fornøjelse)
kraftigt koben
håndcirkelsav
mm.

Arbejd sikkert!
 
P
T Thomas_Blekinge sagde:
Det bliver jo forår nu så det er et dejligt projekt. Invester gerne i gode værktøjer, så går det meget lettere:
stillads
tigersav (et must og en fornøjelse)
kraftig koben
håndrundsav
mm.

Arbejd sikkert!
Tak for tipsene! Ved ærligt talt knap nok, hvor jeg skal begynde med nedrivningen. Gelænderet, som skal væk, er en ting. Gulvet løser sig nok også. Panelet på alle tre sider langs kanterne fejler dog intet overhovedet, så det vil jeg gerne gemme, hvis det går. Det giver sig måske, når jeg begynder at rive. Tid til at lære en nabo med stillads at kende...
 
sandstorm sagde:
Tak for tipsene! Ved ærlig talt næppe, hvor jeg skal begynde med nedrivningen. Rækværket, som skal væk, er én ting. Gulvet løser sig nok også. Panelet på alle tre sider langs kanterne er der dog intet som helst i vejen med, så det gemmer jeg gerne, hvis det går. Det finder jeg nok ud af, når jeg begynder at rive. Tid til at lære en nabo med stillads at kende...
Selvfølgelig gemmer du panelet/facaden og sætter det tilbage senere, men det skal midlertidigt fjernes, så du kan komme til bæringen i dens fulde længde.
 
P
G ekaa88 sagde:
Selvfølgelig gemmer du panelet/facaden og sætter det tilbage senere, men det skal midlertidigt fjernes, så du kan komme til bærelinjen i dens fulde længde.
Præcis! Det er snarere, hvordan det rives varsomt ned, som jeg ikke har styr på :)
 
sandstorm sagde:
Exakt! Det är snarare hur den rives skånsomt som jeg ikke har styr på :)
En god koben under panelet mod bærelinjen så bør den slippe, man skal ikke være for forsigtig, der er jo folk der ikke laver andet end at sælge maling hele dagen så du kan udfylde hvis du skaver af under rivningen.
 
  • Synes
ricebridge og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.