Mattias_Jo1 #1 Husejer · Västernorrland · 2 532 indlæg 27 maj 2021 klokken 14:05 Mattias_Jo1 Husejer Västernorrland 2,532 indlæg 27 maj 2021 klokken 14:05 #1 Hej, tror I, det er muligt at reparere selve fastgørelsen på dette? Den del, hvor der skal skruves ind, er sprækket, og det er sammenpressede træfibre. Kemisk træ?
Hej, tror I, det er muligt at reparere selve fastgørelsen på dette? Den del, hvor der skal skruves ind, er sprækket, og det er sammenpressede træfibre. Kemisk træ?
P Plupp 433451 #2 Anonymous 27 maj 2021 klokken 14:13 Plupp 433451 Anonymous 27 maj 2021 klokken 14:13 #2 Mattias_Jo1 sagde: Hej går det lave selve fastgørelsen på dette tror I? Den del hvor tilskruning er har revnet og det er sammenpressede træfibre. Kemisk træ? [billede] Jeg ville have taget til et bræddelager... købt træ og markeret 4 nye ben... malet og monteret... de der synes mest som en joke...
Mattias_Jo1 sagde: Hej går det lave selve fastgørelsen på dette tror I? Den del hvor tilskruning er har revnet og det er sammenpressede træfibre. Kemisk træ? [billede] Jeg ville have taget til et bræddelager... købt træ og markeret 4 nye ben... malet og monteret... de der synes mest som en joke...
Mattias_Jo1 #3 Husejer · Västernorrland · 2 532 indlæg 27 maj 2021 klokken 17:07 Mattias_Jo1 Husejer Västernorrland 2,532 indlæg 27 maj 2021 klokken 17:07 #3 Maskintok sagde: Jeg ville have taget til et trælast.. købt træ og skåret 4 nye ben ud.. malet og monteret.. dem der virker mest som en joke... Ja, enig. Det er et Ikea bord. Men skal sælges, så føles det som meget arbejde..måske kan det nemmest bare kasseres.
Maskintok sagde: Jeg ville have taget til et trælast.. købt træ og skåret 4 nye ben ud.. malet og monteret.. dem der virker mest som en joke... Ja, enig. Det er et Ikea bord. Men skal sælges, så føles det som meget arbejde..måske kan det nemmest bare kasseres.