Hej!
Behøver jeg sætte renoveringsgips på væggene i et køkken, hvor væggene består af blåbeton, såfremt væggene er lige efter at jeg har revet det gamle køkken ned? Eller bliver det altid lettere at bygge det nye køkken op med renoveringsgips på plads? Hvilket er så lettest at skrue eller lime fast gipsen?
mvh
Henek