Hej!

Har i et stykke tid renoveret vores halve kælder. Har gravet ud 400mm
100mm grus kapillærbrydende og 200mm celloplast isolering og støbt 100mm beton med gulvvarme.
I det såkaldte nye spa er der 2 ydervægge og 2 indervægge
på en af ydervæggene har jeg lavet skelet med 45mm stålregel sat 15mm konstruktionsplyfa og humidboard, på den anden kun stålregel og humidboard.
På indervæggene sat 15mm konstruktionsplyfa og humidboarden igen.
Rummet skal flises og klinkes, så der er egentlig ikke nogen spørgsmålstegn der.

Det eneste jeg spekulerer på i det rum er, hvordan jeg skal gøre med tætningslag på gulvet
På væggene bliver det Webers Folie system, men det eneste spørgsmål er, om jeg skal lægge folien også på gulvet eller om jeg skal bruge Webers Superflex D2 hvad tror nogen, der kender til det, bemærk at kun selve bruseområdet er tænkt?

Det andet spørgsmål er, hvordan jeg skal gøre med de 2 indervægge der er i hallområdet i rummet før er der 1 ydervæg, der sætter jeg stålregel og humidboarden igen, tanken der er vel at spartle og male den del
men hvordan gør jeg med indervæggene som jeg helst af alt vil tapetsere? der sidder en 45 stålregel og en konstruktionsplyfa på de vægge lige nu nogen idéer?

Senest redigeret:
Har dukket op en anden undring?
Hvordan skal jeg gøre for at få luften til at bevæge sig i væggene?
og vil man have så, at den bevæger sig også i væggene i vådrummet? er der ikke risiko for, at der suges ind allerede fugtig luft fra bruserne og saunaen?

vil gerne have tips, ellers hvem man kan ringe og rådføre sig med om dette.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.