Vi har en trappe bygget i 1955, som har set sine bedste dage. Desværre er det umuligt at få fat i nogen, der kan hjælpe mig med at rive og bygge en ny. Vi har derfor diskuteret at renovere den. Har banket alt løst overflade og pulveriseret beton væk. Det, der er tilbage, virker helt fast og stabilt.
Mit spørgsmål er, om det er en god idé at renovere. Planen er at bygge en form, pensle rigeligt med primer, klippe armeringsnet og støbe ny overflade (ca. 3-8 cm).
Hvordan ser den ud nedenunder? Jeg gætter på, at armeringen er begyndt at ruste, hvis den er så dårlig.
Armeringen kan ses nogle steder på undersiden. Jeg har banket med en dorn på dem, og de ser ud til kun at have overfladerust. Tænkte at rustbeskytte og mure ind.
Derimod er der hvide saltudfældninger på undersiden.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.