Nu er alle lister på plads, og vi har tapetseret hele trappen! Og i går fik jeg endelig opsat belysningen. To stykker lamper på siden plus led-lister under billedrammelisterne på væggen. Bliver ret hyggelig belysning faktisk!
Dejligt at det virkelig er færdigt. Eller ja, altid er der noget "just ja" som tilkommer, men er rigtig tilfreds!