Huset bygget 1956. Taget/gulvet mod overetagen er opbygget med letbetonplader. Under dette har de sat opstrakt papir. Nu skal vi lægge nye gulve og tapetsere. Spørgsmålet er, hvad man skal gøre ved lofterne? Skal vi male og håbe det bliver godt? Rive papirtaget ned og spartle/slibe/male? Erstatte papiret med gipsplader/spartle og male? Hvad er lettest og hvad giver det bedste slutresultat?
Hvis male, hvad skal vi bruge for maling?
Hvis spartle/slibe/male, hvilken spartelmasse og er der nogle andre gode tips?
Hvis gipsplader, hvordan fastgør man nemmest gipsen til betontaget?