K
Jeg har en garage på ca. 25m2 med betongulv, der ser elendigt ud. Jeg planlægger at pifte gulvet op og på sigt indrette garagen, og der vil det dels blive klinker og dels parket på dele af det eksisterende betongulv.

Men hvordan går jeg bedst til værks? Jeg kunne jo flydespartle alt, men det bliver ret dyrt. Kan jeg bruge finbeton, eller findes der en enklere måde? Se billede!
Billede af et beton-gulv i et garage med synlige revner og slid, muligvis før en planlagt renovering eller belægning.

Jeg har også en gulvafløb i garagen, jeg planlægger at lukke. Men røret som gulvafløbet tilslutter sig går videre til andre gulvafløb, som skal være i brug. Hvordan lukker jeg nemmest et gulvafløb uden at påvirke funktionen i røret under?

K klub sagde:
Jeg har en garage på ca 25m2 med betongulv, der ser forfærdeligt ud. Jeg planlægger at forskønne gulvet og på sigt indrette garagen, og så vil der dels blive klinker og dels parket på dele af det eksisterende betongulv.

Men hvordan går jeg bedst til værks? Jeg kunne jo flydespartle det hele, men det bliver ret dyrt. Kan jeg bruge finbeton, eller findes der en enklere måde? Se billede!
[billede]

Jeg har også en gulvafløb i garagen, som jeg planlægger at lukke. Men røret, som gulvafløbet forbinder til, går videre til andre gulvafløb, der skal være i brug. Hvordan lukker jeg nemmest et gulvafløb uden at påvirke funktionen i røret nedenunder?
Kom du frem til en god løsning? 😊

K
T Tage97 sagde:
Kom du frem til en god løsning? 😊
Nej. Men spørgsmålet forbliver, så jeg er åben for kreative forslag!

Jeg er i samme situation som dig men tænkte lægge flydespartel fra biltema og pudse væggene 😊

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.