Har lige sat 45*45 fliser på flydeklæber, har svampet fliserne af for det værste efterhånden, men klæberen er ikke tørret endnu, så jeg kan ikke gå på fliserne... der er stadig en lille grå hinde på fliserne... kan man gå i seng med god samvittighed? Er det noget, man kan svampe væk i morgen, når klæberen er tørret, eller gør jeg mig selv en bjørnetjeneste da? Taknemmelig for hjælp....
/
M

T
Ja, du kan sove godt i nat!

Man takker :)....nu er det tid til lidt zzzzzzz....
/
M

Når det gælder fugningen så? Har fuget... ladet det tørre, vasket, vasket, vasket... fugerne er ikke helt tørre, men fliserne har en lille grå hinde... hvad gør jeg nu?... vaske mere?... sove og vaske i morgen når fugerne er tørret?
/
M

Bruger man en sådan (på den rigtige måde) så bliver det minimalt med gråt når man er færdig.

Platt36.JPG

Ja det er en sådan Jeg har brugt:)...noget staldtips? nu er det meget lidt gråt...tror du det forsvinder, hvis man svaber i morgen?....

Tingen er først at vaske som normalt. Så afslutter man med at tage et lige strøg med udvasket vaskebræt, men kun ét. Så vaske ud og tage et nyt. Blive ved sådan hele tiden, så bliver det kanon.

så du mener at "slutvarvet" vasker man ved hver træk..eller?...hvor hurtigt skal man gå på fugen fra det at man har fuget, tror altid at jeg går på den for hurtigt....
/
M

T
Den grå hinde tørrer du af i aften eller i morgen med et tørt frottéhåndklæde, derefter støvsug støvet op.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.