Nu har jeg ingen anelse om den foreslåede konstruktion her er god. Men jeg ville nok prøve at få ind en skråstiver i rummene ved siden af portene.

Garage er følsomme konstruktionsmæssigt, i og med at væggen med portene ikke bliver lige så stiv som en almindelig væg. Man risikerer, at konstruktionen bøjer sig som et korthus. Nu har du jo ret meget stiv væg ved siden af portene, muligt at det er nok med plademateriale på væggene for at få stabilitet.

H hempularen sagde:
Nu har jeg ingen anelse om den foreslåede konstruktion her er god. Men jeg ville nok forsøge at få indsat nogle skråstivere i fagene ved siden af portene.

Garager er følsomme konstruktionsmæssigt, i og med at væggen med portene ikke bliver lige så stiv som en almindelig væg. Man risikerer, at konstruktionen vælter som et korthus. Nu har du jo ret meget stiv væg ved siden af portene, muligvis er det nok med plademateriale på væggene for at få stabilitet.
Ja lyder klogt, sådan her skal det se ud, når det er færdigt. De to "porte" er egentlig en åbning ind mod eksisterende garage. Måske bliver det mere stabilt, da den kommer til at blive låst til det eksisterende garage.

• Bygningstegning viser en facade med to garageporte, en almindelig dør og vinduer, forbundet til et eksisterende garage.
Hej, din konstruktion ser logisk ud, din fasadetegning ligeså bortset fra midterdelen som jeg ikke forstår hvordan den mangler fra os som et pulttag? Det bliver meget lavt.

A arkitekt_1 sagde:
Hej, din konstruktion ser logisk ud, din facade tegning ligeledes undtagen midterdelen, som jeg ikke forstår, hvordan den mangler. Fra os som et pulpet tag? Det bliver meget lavt.
Midterdelen er eksisterende garage/økonomidel, hvor jeg skal åbne op mellem, deraf aflastningen! Så det bliver åbent mellem den nye og gamle garage!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.