Vækker en gammel tråd med spørgsmålet om passende lag med leca. Jeg har tænkt mig 45+145+45 (45-krydsede). Pladen måler udvendigt 7,2 m. Jeg vil bruge isolerede L-kantelementer, der er 400 mm høje, og gulvvarme i pladen med 300 mm isolering.
Kan man lægge en 9 eller 15 cm sten ned, eller er 19x19 at foretrække?? Leca isolerer jo dårligt, men det er godt at få væggen lidt op!! eller??
Må man jævne toppen på lecaen, eller kan man trække en stribe fugeskum under syltpapiret og svillen?? Tænker jeg dumt sparsommelig nu??