S
cecar33 sagde:
Du anvendte en sådan siger du, hvorfor skulle skruen behøve at være længere end pluggen eller går skruen igennem den "lille hyldes" forkant.
nu må du jo tænke lidt mere, plugg udvides. materialet som skal der måske er dybere end skruen

Du skal montere pluggen uden hylden. Så tager du skruen ud, på med hylden og i med skruen igen.

Jeg ved det, men der manglede stadig 20 mm, men det er løst nu.

S
rigtig mærkeligt at du fik dine ekstra 20mm, efter du sleb på skruehovedet

SBH sagde:
rigtig mærkeligt at du fik dine ekstra 20mm, efter du sleb på skruehovedet
Du kan jo læse, hvordan jeg gjorde, i stedet for at påstå, at jeg lyver???

S
er jo bare nysgerrig.

alle er jo nysgerrige hvordan du gjorde

SBH sagde:
är ju bara nyfiken
Læs min løsning da på side 2

Din beskrivelse er helt uforståelig.
huggan sagde:
Hvorfor tror du det? Originalskruen er 65 mm og trængte 40 mm til. Men da jeg udvidede pluggen, behøvede jeg kun 20 mm mere, og så sleb jeg hovedet på skruen, så jeg kunne forsænke den mere.
"udvide pluggen"?

Var det sådan, at du havde en hylde, der var 50-60 mm tyk?

S
jo jeg ved. mange vil have billeder
men mange her er lidt mere billed afhængige end jeg.
fordi de vil se din egne finurlige løsning

SBH sagde:
jo jag vet. många vill ha bilder men många här är lite mere billede afhængige end jeg. fordi de vil se din egen finurlige løsning
Ignore billeder!
Men det som ingen forstår er
huggan sagde:
...så havde jeg kun brug for 20 mm mere, og så sleb jeg hovedet på skruen ned, så jeg kunne fordybe den mere.
For du fik jo tidligere tip:
JoakimJohansson sagde:
Ved ikke hvordan hylden ser ud, men kan det ikke lade sig gøre at fordybe hullet i hylden, så hovedet kommer længere ind? Og på den måde fungere med kortere bolte
Så fortæl nu!

Gjorde du som JoakimJohansson skrev, kan du vel i det mindste takke for hjælpen!

Først da jeg målte, havde jeg brug for 40 mm længere skrue, for den var 65 mm som fulgte med. Men selvfølgelig havde jeg ikke strammet pluggen uden hylden imellem, da jeg målte, så da satte jeg skruen i hulrumspluggen og strammede pluggen, og så havde jeg kun brug for 20 mm mere. Så sleb jeg skruehovedet ned, så jeg ikke behøvede at forsænke så stort og forsænkede 20 mm, og så skruede jeg i skruen.

• Synes
Nyfniken
  • Laddar…
huggan sagde:
Først da jeg målte, havde jeg brug for 40 mm længere skrue, for den var 65mm, som fulgte med. Men selvfølgelig havde jeg ikke trukket pluggen uden hylden imellem, da jeg målte, så da satte jeg skruen i hulrumspluggen og trak pluggen sammen, og så behøvede jeg kun 20mm mere. Så sleb jeg skruehovedet ned, så jeg ikke behøvede at forsænke så stort og forsænkede 20mm, og så skruede i skruen.
Tak. Nu håber jeg, at alle har forstået, hvordan du gjorde det.

huggan sagde:
Vad menas med riktig järnhandel? Tillverkas inte så långa skruvar så spelar det ingen roll vad du har för järnhandel vel?
En rigtig jernhandel er en butik, hvor man køber ting i karton/påse eller løsvægt, og det, som de ikke har i butikken, kan de bestille hjem. Der er nogle få tilbage i sthlm.

• Synes
1
  • Laddar…
Andy78 sagde:
En riktig järnhandel är en affär där man köper saker i kartong/påse eller lösvikt och det som de inte har i butiken kan de beställa hem. Det finns några få kvar i sthlm.
Jo en sån har jag med men ville inte beställa hem en kartong men 100-200 skruv när jag behöver 2 st.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.