22,659 læst ·
75 svar
23k læst
75 svar
Rawplug løsnet fra gipsvæg, hvordan fastgøres igen?
Bedste svar
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Din beskrivelse er helt uforståelig.
Var det sådan, at du havde en hylde, der var 50-60 mm tyk?
"udvide pluggen"?huggan sagde:
Var det sådan, at du havde en hylde, der var 50-60 mm tyk?
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Ignore billeder!SBH sagde:
Men det som ingen forstår er
For du fik jo tidligere tip:huggan sagde:
Så fortæl nu!JoakimJohansson sagde:
Gjorde du som JoakimJohansson skrev, kan du vel i det mindste takke for hjælpen!
Først da jeg målte, havde jeg brug for 40 mm længere skrue, for den var 65 mm som fulgte med. Men selvfølgelig havde jeg ikke strammet pluggen uden hylden imellem, da jeg målte, så da satte jeg skruen i hulrumspluggen og strammede pluggen, og så havde jeg kun brug for 20 mm mere. Så sleb jeg skruehovedet ned, så jeg ikke behøvede at forsænke så stort og forsænkede 20 mm, og så skruede jeg i skruen.
Tak. Nu håber jeg, at alle har forstået, hvordan du gjorde det.huggan sagde:Først da jeg målte, havde jeg brug for 40 mm længere skrue, for den var 65mm, som fulgte med. Men selvfølgelig havde jeg ikke trukket pluggen uden hylden imellem, da jeg målte, så da satte jeg skruen i hulrumspluggen og trak pluggen sammen, og så behøvede jeg kun 20mm mere. Så sleb jeg skruehovedet ned, så jeg ikke behøvede at forsænke så stort og forsænkede 20mm, og så skruede i skruen.
En rigtig jernhandel er en butik, hvor man køber ting i karton/påse eller løsvægt, og det, som de ikke har i butikken, kan de bestille hjem. Der er nogle få tilbage i sthlm.huggan sagde: